מה התחייב דרעי ליהדות התורה במו"מ? • הפרשנים

    אייל ראובן No Comments on מה התחייב דרעי ליהדות התורה במו"מ? • הפרשנים

    הפרשנים מני גירא שוורץ ויהודה אבידן בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר, על התחייבות של דרעי ליהדות התורה במסגרת המו"מ על נושא החינוך, וההצהרה בעניין ביטול "המיסים הפוליטיים"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים מני גירא שוורץ ויהודה אבידן שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון).

    מני גירא שוורץ התייחס לדברים שאמר בריאיון שלפניהם יו"ר ש"ס אריה דרעי. "דרעי לא רצה להרחיב בעניין המעורבות שלו ביהדות התורה, אבל הוא בעצם אמר שהוא התחייב למשהו והוא יעשה את זה. עדיין לא פורסם מה קרה באותו יום רביעי לפני 10 ימים שהגענו לאחדות בין דגל לאגודה. הקרדיט הגדול לסיעה המרכזית שהיא זו שהביאה את השלום".

    יהודה אבידן התייחס לדברים של דרעי בנושא ביטול המיסים: "אני חושב שהפנמנו סוף סוף את מה שעבר עלינו בשנה האחרונה. הפערים בנושא החינוך אצלנו והתקצוב הם עצומים, אין שום סיבה שבמעיין החינוך התורני שלומדים ליבה לא נקבל מאה אחוז תקצוב.

    עוד אמר אבידן: "באוניברסיטאות אף אחד לא בא ובודק כמה מהסטודנטים מגיעים. אני חושב שקיבלנו את הדרייב לעשות סדר בהמון נקודות… אם יהיו ביקורות בישיבות שיהיו ביקורות גם באוניברסיטאות וישללו תקצוב על כל סטודנט שלא נוכח. מה ההבדל?"

    אבידן תקף את אנשי יהדות התורה על ההתמהמהות בקמפיין: "הטעות שלכם היא שאתם חושבים שמוקדם להתחיל לעבוד. אנחנו כבר חודשיים וחצי כל היום בשטח. אתם מחכים להוציא איזה פשקוויל ביום האחרון וכולם יבואו להצביע".



    0 תגובות